8 mars 2015

Fotosöndag 150308.

Fotosöndag

Söndag igen och dags för nytt bidrag till Fotosöndag för undertecknad. Vet ni inte vad Fotosöndag är och blir nyfikna? Allt förklaras mycket enkelt och pedagogiskt här. Det är inte svårt, bara roligt. Jag lovar!

Veckans tema var "Feminin".

Hur skulle jag kunna beskriva feminin i ett foto? Det första jag tänkte var mjukt, varmt och allmänt mysigt. Kommer jag på något försöker jag hålla mig till den tanken, så slipper jag i panik leta efter något att fotografera på lördagen just innan det är dags att posta. Nu blev det så att fotot togs igår (lördag 7/3) ändå, men bilden var ganska färdig i huvudet innan så det var enkelt. Med hjälp av min kära sambo Helena, blev resultatet till temat "feminin" som följer:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Real Time Analytics